sleepless.
engineer, marketer, cook.
hopelessly geek.
ㄚ ㄉㄡ ㄚˋ.

Beliefs:

*Han shot first.
*MacGyver is my hero.
*The price will drop in a month, but I need it NOW.
*Because he loves him.

"願原力與你同在"
 
 
 
Touched Touched
by Paola Pittoni

Standard Landscape
92 pgs, Premium Paper

Buy
 
Layout by BVR



Confusa (e felice)
工作工作.
每天有新的事情。我不知道明天會怎麼樣。
有一天我是一個電視節目的廚師, 有一天我是一個網路的營銷專家。
我是老師。我是學生。
無論什麼。
我很高興(這很重要),有一點混亂,並沒有空。
但我覺得這就是人們所謂的“生活”。
然後。

音樂,man,音樂真的是超厲害的啦。

哇啊啊啊啊啊啊!

Labels:

Friday 6 November 2009 @ 03:53 - link - 3 comments